Privacyverklaring TZI Connect B.V. 20250701
Voor TZI Connect B.V. is de bescherming van persoonsgegevens uiterst belangrijk.
Wij vinden het ook belangrijk om u hierover duidelijk en open te informeren. In deze
privacyverklaring geven we informatie over wat wij doen met uw persoonsgegevens.
Wij respecteren uw privacy en zorgen er daarom voor dat wij uw persoonsgegevens
altijd vertrouwelijk behandelen. En dat wij ons daarbij aan de privacywetgeving
houden.
- Wie zijn wij?
Als u uw gegevens aan ons verstrekt zijn wij verwerkingsverantwoordelijk:
TZI Connect B.V.
Veerpolder 2a
2361KV Warmond
info@tziconnect.com
085 – 666 0 111
Wij handelen ook onder de namen Tijdelijk Zakelijk Internet en TZI Tijdelijk.
- Hoe komen wij aan uw persoonsgegevens?
Als wij uw persoonsgegevens verzamelen en gebruiken, is dat meestal omdat u zelf contact met ons heeft opgenomen of deze gegevens zelf aan ons heeft verstrekt.
Bijvoorbeeld wanneer u gebruik heeft gemaakt van onze diensten of een informatieverzoek bij ons heeft gedaan via een contactformulier op onze website.
- Welke persoonsgegevens verwerken wij?
Als TZI Connect B.V. verwerken wij de volgende gegevens van u:
- Adresgegevens zoals: straatnaam, postcode, huisnummer en plaats.
- Contactgegevens zoals naam, telefoonnummer en e-mailadres.
- Financiële gegevens zoals: bankrekeningnummer of btw nummer.
- Bedrijfsgegevens zoals: bedrijfsnaam, straat, postcode, huisnummer, plaats en een KVK nummer.
- Handtekening en IP Adres bij het digitaal tekenen van een overeenkomst.
- Informatie uit cookies en soortgelijke technieken
- Waarom verwerken wij u persoonsgegevens
Wij verwerken uw persoonsgegevens uitsluitend voor gerechtvaardigde doeleinden en in overeenstemming met de geldende privacywetgeving. De gegevens die wij verzamelen gebruiken wij voor de volgende doeleinden:
- Opvolging van informatieverzoeken en/of offerteaanvragen: Wanneer u via onze website of op een andere manier contact met ons opneemt voor informatie of een offerte, gebruiken wij uw gegevens om uw verzoek te verwerken en u van een passend antwoord of aanbod te voorzien.
- Levering van support (gevraagd of ongevraagd): Wij verwerken uw gegevens om u technische of inhoudelijke ondersteuning te bieden met betrekking tot onze diensten of producten, bijvoorbeeld bij storingen, vragen of advies.
- Analyse van verbruiksgegevens: Om onze dienstverlening te optimaliseren en u van gerichte adviezen te voorzien, kunnen wij het dataverbruik van onze producten analyseren. Dit helpt ons u beter te adviseren over het gebruik, de configuratie of een geschiktere oplossing.
- Opstellen en digitaal ondertekenen van overeenkomsten: Bij het aangaan van een overeenkomst verwerken wij uw gegevens om de overeenkomst op te stellen, digitaal te laten ondertekenen en correct uit te voeren.
- Verwerken van online bestellingen: Wanneer u via onze website een bestelling plaatst, gebruiken wij uw gegevens om de bestelling correct te verwerken, af te leveren en u op de hoogte te houden van de status van uw bestelling.
- Op basis van welke grondslagen verwerken wij persoonsgegevens
Wij mogen als organisatie uw gegevens alleen verwerken als wij beschikking hebben over een juiste grondslag. Wij verwerken uw persoonsgegevens op basis van onderstaande grondslagen:
- Algemeen belang
- Wettelijke verplichting
- Uitvoering van een overeenkomst
- Rechtvaardig belang
- Hoe lang bewaren wij uw persoonsgegevens:
Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. De bewaartermijn hangt af van het soort gegevens en het doel van de verwerking. Wij hanteren in het algemeen de volgende termijnen:
- Informatie- en offerteaanvragen: Gegevens die u verstrekt bij een informatieverzoek of offerteaanvraag bewaren wij tot maximaal 12 maanden na het laatste contactmoment, tenzij dit leidt tot een overeenkomst.
- Overeenkomsten en bestellingen: Gegevens die verband houden met een gesloten overeenkomst of online bestelling bewaren wij minimaal 7 jaar, conform de fiscale bewaarplicht. Dit geldt ook voor bijbehorende communicatie, facturatiegegevens en digitale handtekeningen.
- Support en verbruiksgegevens: Technische gegevens en supportregistraties bewaren wij tot maximaal 3 jaar na beëindiging van de dienstverlening, tenzij er een geschil of schadeclaim loopt waarvoor langere bewaring noodzakelijk is.
- Accounts en klantportalen: Als u toegang heeft tot een klantportaal of online beheeromgeving, bewaren wij uw accountgegevens zolang uw account actief is en tot maximaal 12 maanden na beëindiging van de overeenkomst.
- Beveiliging en misbruikpreventie: Gegevens die wij verwerken in het kader van beveiliging, fraudepreventie of misbruik (zoals IP-logs of contractbreukregistratie) kunnen tot 5 jaar worden bewaard indien er een gerechtvaardigd belang is.
Na afloop van de bewaartermijn worden uw gegevens verwijderd of geanonimiseerd, tenzij wij wettelijk verplicht zijn ze langer te bewaren (bijvoorbeeld in het geval van lopende geschillen, claims of belastingcontroles).
- Met wie kunnen wij persoonsgegevens delen?
In bepaalde gevallen delen wij uw persoonsgegeven met derde partijen. Dit doen we dan zodat wij de contractuele afspraken met u kunnen nakomen of omdat wij wettelijk in ons recht staan dit te doen:
- Koeriersdiensten: Indien er een spoedbestelling geleverd moet worden schakelen wij een spoedkoerier in. Met deze koeriersdienst delen wij een naam, adres, postcode en plaats. Zodat de dienst weet waar het pakket (met spoed) afgeleverd moet worden.
- Incassobureau: Indien klanten een structurele betalingsachterstand opbouwen, is het mogelijk dat wij, nadat alle andere paden bewandeld zijn, het dossier uit handen geven aan een incassobureau. In dat geval delen wij alle gegevens van de contractant, het contactpersoon, de facturen en de oorspronkelijke overeenkomst met dit bureau.
- Verzenddienst: Als wij een pakket naar u versturen maken wij gebruik van een verzenddienst. Middels deze dienst kunnen wij het pakket vooraf voor uw aanmelden bij de post. Wij verwerken uw naam, bedrijfsnaam, adres, postcode, plaats en e-mailadres.
- Leveranciers: In bepaalde gevallen is het mogelijk dat wij gegevens van u delen met bepaalde leveranciers. Dit omdat dit op dat moment nodig is om de overeenkomst met u uit te kunnen voeren.
- Hoe beveiligen wij uw persoonsgegevens
Wij gebruiken de volgende beveiligingstechnieken:
- Versleuteling (encryptie): Gegevens die worden verzonden via onze website of digitale systemen (zoals klantportalen of digitale ondertekening) worden versleuteld met SSL technologie.
- Toegangsbeheer: Alleen bevoegde medewerkers hebben toegang tot systemen waarin persoonsgegevens worden verwerkt, en uitsluitend op basis van hun rol
- Beveiligde apparaten en verbindingen: Apparatuur waarmee toegang wordt verkregen tot persoonsgegevens is beveiligd met wachtwoorden en wordt regelmatig voorzien van beveiligingsupdates.
- Welke privacy rechten heeft u
Als wij uw persoonsgegevens verwerken heeft u een aantal privacy rechten.
- Recht op informatie: Als wij uw gegevens verzamelen hebben wij de plicht u pro actief te informeren met welk doel wij uw persoonsgegevens verzamelen. Onze plicht vertaalt zich naar u terug als een recht op informatie.
- Recht op inzage: U heeft het recht aan ons te vragen welke persoonsgegevens wij van u verzamelen, met welk doel wij dit doen en op basis van welke grondslag wij uw persoonsgegevens verzamelen.
- Rechtop rectificatie: Uw kan onjuiste of onvolledige persoonsgegevens laten corrigeren.
- Recht op verwijdering: U heeft het recht persoonsgegevens door ons te laten verwijderen. Het kan zijn als wij wettelijk verplicht zijn uw persoonsgegevens te bewaren, wij deze gegevens dan niet mogen verwijderen.
- Recht op beperking van de verwerking: U heeft het recht om de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken.
- Recht van bezwaar: U heeft het recht om bezwaar te maken tegen het verwerken van uw persoonsgegevens. Zo kunt u bijvoorbeeld aangeven dat wij u niet meer mogen mailen en/of telefonisch mogen benaderen.
- Wilt u meer weten, neem contact met ons op
Heeft u vragen stel deze gerust aan ons. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar info@tziconnect.com